Hadiah atau Paksaan?

Assalamualaikum..


Amboi tahun lepas aktif ko-ku tahun ni kenapa tidak?masih awal lagi la.cikgu tak marah pun.hari tak datang ke ko-ku pon.tertidur.


Siang dah kena membebel dengan mak sebab lambat bangun.


Awal-awal pagi mak dah keluar dengan nenek pergi ke PJ Old Town.mau buat itu gelang lah.


Balik-balik aja tengok gelang baru.lawa lak tu.sesuai dengan pengelangan tangan aku yang kecik ni.walaupun badan besar.


Memang aku seronok.tapi aku suka gelang yang dulu la.hello(!) ni bukan main-main taw.ni emas 916 punye la.


Malam tu aku tertidur time magrib.pas tu pukul 8 pergi giant.beli buku.ingatkan dapat baucar rupanya untuk kolej.macam !%^! je.tapi itu sebelum aku buat cermin  mata.maklumlah rabun jauh.


Mata kanan teruk.4** lebih.tak paham la.tapi test tadi macam-macam taw.huruf jauh aku tengok.aku cam biasa la nak bingkai yang lawa.habis duit mak aku hari ini untuk aku.


Sebelum balik singgah makan kejap at SMS.at Taman Medan la.aku balik.dan sekarang tengah online.hehe.
THANKS SUDI BACA ENTRY INI..

0 Penulis Hebad:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...