Koyak mental Lagi

Assalamualaikum korang dengar cerita tak?

Selangor layak masuk final menentang Kedah.. well done selalu untuk musim liga malaysia kali ni..moga misi 33 kita berjaya ye..

Koyak mental lagi kan...rasa stres menggila.. Aku kena tabah layan dorang.. Salah sendiri nak sangat join group bola kan...diri sendiri yang terkena..dah lah tak kenai satu hal..fitnah2 yee lagi kan..layan je lah

Aku duduk depan tv gaduh dengan akak aku pasai Gegar Vaganza dengan bola..last2 bola yang dorang lebih tengok..aku on handphone aku nak tengok bola guna hp..aku memang tak tengok bola dekat SSA..ya lah banyak sembang je kann...

12:42 pagi ni aku bukannya otw balik pjaya pon..aku dekat rumah tengah taip dekat blog aku...tidur dekat luar dengan mak aku...abang aku main hp msj awek die..korang buu kan aq sebab aq bagi gmbr ni dkt korang..

Tu pon korang buu kan lagi..kalau korang dekat tmpt aku...apa perasaan korang???suka???? Tak kann...dah lahh susah nak cakap dengan korang..mental aku bagai nak gila mesej korang sebelum tidur.....


THANKS SUDI BACA ENTRY INI..

0 Penulis Hebad:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...