Mood all of out

Assalamualaikum semua..

Too much stress now... seriously.. im on period now.. mood hancur berderai gila sekarang ni.. rasa nak bunuh jee sorang2 dalam group wasap coyg tu..

Sebab geram gila nak mampus.. korang bukan kenal aku sebenar2 nya pon.. korang tak kenal aku langsung.. kau percaya apa yang aku buat dekat korang tu??

It is already FAKE.. orang nak mesej korang sebab? BOSAN.. tu ayat untuk korang.. sambil pegang hp tu lah yang aku suka.. haha it is bad if you all know.. atoiiyaii..

Nak gaduh dengan aku? sorrylah im not that kind or bad.. i always be seorang yang mengalah dalam semua perkara.. may you know about me..

Korang percaya aku kaki carut? yayaya it is me,you,they, AND US.. wak lu lah kalau korang bukan kaki carut kan.. benda kecik pon korang ley buat carut.. apa ntah lagi yang dahsyat2 tu kan..

Korang percaya aku suka korang? WOOO, AKU BUKAN MUDAH SUKA ORANG BEB.. AKU TIPU JE.. AKU NAK KORANG ALWAYS STICK WITH ME.. JUST THAT..

Aku falling love dengan korang?? walawehh tipu je keje aku kan... hahaha


THANKS SUDI BACA ENTRY INI..

0 Penulis Hebad:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...