Kerja di mana?

Tadi time aku baru je habis taip sebelum update ni..aku tepon akak aku..aku nak stay at Kuantan..tiba2 dia terus cakap:

guna hp aku..
Eya(aku/adik):akak2 tepon hp mak lah..bateri ya low..
Akak(along):tepon sape?
Eya:hp mak lah..
Akak:kejap2..

tepon hp mak..(tertekan ignore)
tepon sekali lagi..(accept)
Eya:akak,ya nak dok kuantan boleh?
Akak:dok kuantan boleh je.bila cuti?
Eya:dah cuti dah.
Akak:kenapa awal sangat?
Eya:budak2 ken dah nak exam..
Akak:owh yeke.
Eya:akak nak dok situ ley?-xpasti
Akak:nak kerja ke?jadi cashier batu 6..tapi kau kena bawa banyak baju kurung lah..sebab kerja kena pakai baju kurung.
Eya:okay2..nti akak tanya mak aw..
Akak:okay2..akak tanye mak esok..

-itu je lah yang penting..tapi aku ada jugak selit2kan pasal langkawi cikit2..-
-aku tak tahu keputusan mak- :(
-nak kerja at sini tak tahu at mana-

THANKS SUDI BACA ENTRY INI..

0 Penulis Hebad:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...