Next Day

Assalamualaikum dan selamat sejahtera..

Wey,malasnya nak buat homework kali ni..penat dan malas..tak tahu kenapa boleh jadi macam tu..

Aku rindu Ramadhan 2014..Perkenalan antara kami mula berputik..puihh..haha janji kami rapat masa tu..weyy nak aku tunjuk gambar sebagai bukti?? Boleh tp nanti akak aku tengok..bahaya punya iyaa

Lepas raya semuanya berubah..aku hanya insan yg dihina dan di maki meskipun di dalam group..layanannya tak semantap dulu..mesej Whatsapp hanya di tengok tanpa balas..balaslah walaupun 'k'..tu biadap kalau tak balas..mengapa ada orang yang macam dkt dunia ni..

Baru masuk bulan 8 dah macam ni kau buat dkt aku..belum lagi tahun depan..ntah sampai bila pon aku tak pasti..perangai ignore tu buat aku menyampah sangat..

Haha Sadiyah bengong cakap maybe dia suka aku..tu dulu beb bukan sekarang..aku pon satu siap pergi tanya..

Hai semua aku ni join kawad k..bukan join menari macam awek kau tu..haha tapi please lah hormat aku..perangai kau menjadi-jadi je sekarang ni..sampai bila bodoh..kan dah kena dgn aku..orang lain suruh aku sabar..aku boleh..

Aku biarkan kau dengan dia..tapi sekurang-kurangnya hormat aku weyy..jangan nak kerek dgn aku sangat..ye aku tau aku ni serius dlm group..tak tahu karau macam awek kau tu..

dalam group masa raya sehari kalau tak satu ribu memang macam apa lah kan..haha..aku ingat lagi choii..macam2 perangai dorg ni tapi makin hari makin loyaa aku tgk..


THANKS SUDI BACA ENTRY INI..

0 Penulis Hebad:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...