Pulau Pangkor I

assalamualaikum semua..

pada 18hb mei yang lalu,saya wella susanti dan rakan-rakan kelas 4 bakti serta ditemani oleh 4 guru-guru yang kami sayang telah pergi ke pulau pangkor..aktiviti yang kami jalankan adalah seperti berikut..
-gebang-gebang
-jalan-jalan
-maken-maken
-snorkeling
-island tour I(bot)
-island tour II(van)
-shopping barang

ini ada sedikit laporan sepanjang kami pergi ke Pulau Pangkor berserta sedikit gambarnya.gambarnya biase-biase je.

18/05/2012-Jumaat-
PAGI
-kami ni sebenarnya dalam situasi 'EXAM' lagi.so hari Jumaat yang penuh berkat itu ada paper Sejarah.maklumlah hari Khamis dah lah busy kemas barang-barang.datang sekolah baru je nak baca buku padahal format paper dah lah format SPM memang redha//tawakkal//berdoa//berserah kepada Tuhan.time exam pun boleh lagi bersembang-sembang.-tu biase lah-excited sangat nak naik feri katakan.haha.yang tak pergi tu ada masalah sedikit.macam kena jaga mak/ayah.ayah tak kasi pergi.hari ahad ada kenduri.macam tu lah juga.yang pergi tu macam pelik.mana satu yang pergi ni.
-aku kelang kabut balik umah sebab charger lupa bawak.aku siap bawak dua charger.haha.-

PETANG
-datang balik ke sekolah ramai budak perempuan ada.budak lelaki tengah sholat time tu.kami semua berkumpul at situ.yang berpakaian baju sekolah pon ada termasuk aku.hehe.kami dah naik bas.buat karau dekat situ.dari pukul 3 petang berangkat sampai lumut pukul 6.30 petang.yang tertidur pun ada.maklumlah penat jawab exam tadi.penat juga menunggu bas tadi.naik feri.dari kL sampai Lumut tangkap gambar aje.kamera banyak wey.paparazzi la.haha.

MALAM
-kami sangat-sangat kepenatan.sampai aje Jeti Pula Pangkor memang nak tidur je.naik van ke hotel.makan je bile dah sampai.lapar kott.lepas makan check in hotel.aku ni sekejap pindah sana sekejap pindah sini.hehe.lepas mandi jalan-jalan tepi pantai.pergh terbaik lah.dah lah sejuk.ada obor-obor.tapi bukan besar yang kecik je.kami gebang-gebang tepi pantai tu.malam tu lepas aku makan burger dengan kawan-kawan dan cikgu dengar berita hp cikgu Khairunazwa hilang dekat situ.kami pun pelik la.macam mana boleh hilang.aku memang tak tahu sebab aku pergi kedai berdekatan beli barang-barang.aku balik je tengok hilang.aku tak attack sesiapa dalam hal ini.
THANKS SUDI BACA ENTRY INI..

0 Penulis Hebad:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...