Exam dah habis :)


Pon-pon ni kali ke 3 satu malam aku update blog..haha..selalu sangat aku tak ada idea..hari ini tajuk pon panas sehangat pisang goreng panas..

Satu SELANGOR sudah habis exam keramat form 4..aku ambil 9 subjek..semua susah2..tu lah aku..suka cabaran..tapi akhirnya luntur di akhir jalan..
1.bahasa melayu
2.bahasa inggeris
3.matematik moden
4.sains
5.agama
6.sejarah+paper 3(new)*
7.prinsip akaun
8.sains pertanian
9.add math

my opinion about this exam:
1.aku semangat betul nak buat..yang mana aw..yang bahagian novel..tapi rumusan aku sikit sangat..dulu aku lalai bahagian novel..alah 15 m je..last2 dah 3 kali dapat 0 bahagian E..aku wat betul2 kali ni..
2.paper 2 susah gile lah..yang mule2 xtau..cikgu wawa tolong translate ke satu kelas..okay lah tu..aku wat elok2..yang summary die pening aku..haha..
3.discussion dlm kelas..mintak2 jawapan dorang..ada soalan senang aku boleh salah..ish..yang paper 2 banyak alah form 3 punye..ish..
4.sains aku 97% tiru buku..haha..ada jugak guna otak..confiusion tu ada jugak..yang blur2 tu aku tengok2 jugak..kadang2 tanye cikgu..tapi makin aku blur adalah..
5.agama yang 78% aku tiru buku..paper 2 aku wat sendiri tilawah aku tiru buku teks..aku tak baca sangat..memang syok lah..
6.sejarah dorg tiru buku..babi je..aku tak tahu pon..*paper 3 susah..aku buat lama gile lah..tu lah yang wat aku makin malas..
7.akaun before aku exam wat bab 7..mlm selasa aku HANYA buat bab 7..bab 7 aku wat..tapi LEJAR BELIAN tu semua aku tak buat..aku terlepas pandang soalan senang..yang jurnal tu aku tau tapi aku tak buat..rugi2..
8.dorang tiru buku..aku wat je lah apa aku tau..haha..experimen kosong(0)..ish..
9.add math susah..ramai yang tinggal kosong macam aku..yang mana tak tahu je..yang tahu tu wat lah..ken2.. :)

markah dapat sikit je.. :(

THANKS SUDI BACA ENTRY INI..

0 Penulis Hebad:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...