Nak pergi atau tidak??


Kawan2 semua pernah pergi Langkawi??kalau dari kl jauh sangat..kena naik bas,kereta,kereta api atau kapal terbang..tapi tengok pada kewangan masing2 juga lah.. kalau nak pakej okay ngamm lah..

Aku tak g taw kali ni..maklumlah..dah g pangkor dulu bulan 5 dah lah..tapi tu time exam..salah aku juga..aku banyak fikir lah sebelum g langkawi ni..

Aku fikir macam2 sangat..macam :

1. Ain pernah kena histeria so aku budak lemah tengok benda2 histeria so aku tak nak g..

2. Cerita pasal at Pangkor tu..
-duit hilang
-handphone hilang
-seluar jeans pendek
-gedik2
-aku ni migrasi asyik tukar bilik padahal bayar mahal nak mampus
-dah lah nak exam tapi tak bawak buku sangat pon
-kami semua gembira at tepi pantai
-handphone WISHLIST rosak

3.Cikgu Rab sembang pasal kesalahan kami..
-tak solat
-shopping merata2

4.sikap lalai yang teramat..


THANKS SUDI BACA ENTRY INI..

0 Penulis Hebad:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...