Update ios7

Assalamualaikum semua..

hai juga untuk pengguna Android,iphone 4,4s,5,5c,5s,ipad,tab,nokia cikaii..jangan marah..

wow..semua cuba tengok InstaGram masing2..majoriti pengguna iphone,ipad atau gang2 APPLE ni dah bertukar ios-..dari 5 ke 6 sekarang sudah ke 7..icon2 itu sangat cantik..nampak clean aja..

wella memang nak puji iApple ni..menarik..kalau android ken kene tengok Jelly Bean or Ginger Bread or Sandwich..itu melambangkan Internal Memory korg jugak..bagi aku iphone memang best even aku tak belinya..

iphone memang salah satu WISHLIST aku tahun depan..macam pelik je ayat aku ni..tapi ini adalah kenyataannya..kumpul duit..nak settlekan pasal sekolah,peribadi,kerja..macam2..omg..aku makin remaja..makin kena berdikari..hurmm


THANKS SUDI BACA ENTRY INI..

0 Penulis Hebad:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...