First Sem of STPM

Hello and Assalamualaikum guys..

How about your days now?It is okay? or just be a busy girl like me.Yes,sure that your days be a great days for you.

Here after i had finish my part time job at 0165210415 being my life with a tension situation.*dah tu cakap omputih*

Sekolah baru,Kawan baru,boyfriend baru*huhuhu*,alam dewasa baru,tension baru.

Memang macam boleh berlaku.macam sekarang je aku baru habis Ujian StPm sesi Sem 1.

Belajar?Boleh tahan lagipon aku tak pernah cuti selama ni.aku datang aje ke sekolah walaupun aku tak faham atau stres tu memang cepat datang.

Ujian?Woo,ada yang senang.ada yang susah.jawapan Wella memang steady.jawap lah apa yang terlintas pada otak.lepas tu tafsirkan cara matang*eh,poyo*.bukan main baru soalan ujian.ni dah bangkit jadi sangat stres.

Stres?Haruslah.masalah sahabat.masalah annoying.masalah mengumpat.masalah raya.macam2 berlaku.semua dalam otak aku je.aku yang tanggung.

Best sekolah?erk bapa kali nak ulang.best.kawan ramai.macam2 perangai.macam2 style.macam2 muka.haha.

okay lah sampai situ je nak cerita.nanti kalau ada masa macam nak sembang pasal event nanti wella buat lah.


THANKS SUDI BACA ENTRY INI..

0 Penulis Hebad:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...