Result?!

Assalamualaikum dan Selamat Sejahtera..

Lepas exam rasa lega tapi hari Isnin tu jugak dapat result..banyak sedihh dgn result macam ni..ya Allah..feeling aku rasa sangat teruk sekarang ni..macam mana nak jawab dekat semua nanti..alang-alang handphone cari..akhirnya kena rampas serta merta..aku redha sebab aku nak jadi bagus dalam result..owhh tidak..

aku rasa nak kembali zaman PMR di mana aku memang fokus gile2..even 8 subjek..aku dapat semua tu..yang STPM ni sangat2 perlukan buku dan mata yang mantap...

Result aku:

MUET:21/45 -reading
Pengajian Perniagaan:27/100

perghh...sangat teruk markah aku ni..aku macam tak boleh terima semua ni..sangat susah kalau aku main2 macam zaman SPM dulu..benda semua ni dah belajar basic..tapi haha..fakta dia tu memang kena betul dn tepat...what..  I nak goreng2 boleh tak?? I memang suka goreng dan tumis bahan2 tu.. HAHA --.-- haha

aku kena fokus gila kot skrg ni..aku nak berubah..aku akan buktikan lah benda ni..I  WILL ......erghhh moody gile result kali ni..first of all..ni memang exam aku yg paling kena pada diri sendiri...hum

choii aku kan tak pernah cuti sekolahh..tapi asal aku boleh gagal sampai macam ni...okayy aku akan jadi kemurungan sangat ni..erghhh tension gileee


THANKS SUDI BACA ENTRY INI..

0 Penulis Hebad:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...