Demam

Assalamualaikum..

Musim internet slow sudah mari..normal lah tu..kesabaran kena ada aw..

Musim demam juga telah datang..

Apa maksudnya?demam at kelas 4 Bakti tu perempuan je yang kena..salah satunya aku..aku terminum air Emilya..urm..time tu air aku tak bawa..lepas makan nasi himpit tanpa minum air tambahan balik tu aku balut buku sekolah..jadi tak tidur la..pukul 8 malam aku tidur..jam 10 malam aku bangun..suasana macam ada benda kacau..menggila lah jugak..

Dengar-2 blog aku 2 orang kene denggi..urm..normally lelaki..

Aku pergi ke Hospital Kuala Lumpur nak tengok anak saudara yang kena denggi..1 tempat wad tu lelaki aja..actually aku tak tahu mana tempat wanita..tapi teruk la jugak..aku pergi area blok sebelah nak wat check demam..

Benda yang teruk check tekanan jantung..atas 144 bawah 114..teruk la tu..permakanan aku-2 tak jaga..main makan je..dah pergi farmasi dapat ubat..surat MC aku tak ambik..biar lah..malam tu makan je ubat aku rasa ngantuk..ubat terkawal lah katakan..tak tahan ngantuk aku tidur..sampai pagi esok aku tak makan..

Rasanya esok aku tak sekolah..tak apa bukti ada..nti lampirkan aja dengan surat dari sekolah tu..huh..nak sambung tidur..

JANGAN LUPE DONATEnya..
THANKS SUDI BACA ENTRY INI..

0 Penulis Hebad:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...