Dimana kau Zul? #1

Assalamualaikum..

-ini bukan cerita rekaan..ini cerita kisahku-
-kisah percintaan-

Pagi-2 aku dah buat entry baru..bukan apa rasa lain lah hari ini..serius..tak tahu kenapa..rasa rindu aku terhadap Zul tak pernah berubah..tapi itulah kebodohan yang pernah aku buat iaitu mensia-siakan kepercayaan yang selama ini Zul percaya pada aku..

Teringat time Raya Cina..Zul nak pergi ke Beruas, Perak..katanya nak memancing ikan..harap kau tak pancing awek..T,T//time perjalanan tu dia demam..kesian dia..tapi die terpaksa pergi jugak time tu..DEGIL..aku rasa kejauhan sangat..time dia demam dia tak larat nak jawab phone..selsemanya teruk..suaranya pon agak kurang kedengaran..dia kat Beruas dia ke laut..dia ni tak mabuk laut..senang lah g honeymoon kapal Titanic ye..:)

Dia kat Beruas dia main basikal je..la..rupanya tak reti bawak motor sama macam aku..T,T//katanya takut jatuh..lOL..hehe..tak apa..itu benda kecik je..time dia balik ke kL aku rasa happy sangat..tak ada lah berjauhan sangat dengan dia lagi..time dia balik kL aku pulak yang berjauhan dengan dia..bukan aku putus ke hape..aku pergi Selandar, Melaka kenduri..

Kat Selandar teman mesej aku hanya fb2m0bile dan Zul..sepupu-2 aku tengok pon kebosanan..aku dok mesej je..yang tak best time tu jugak la hp mak rosak..aku tukar phone dengan mak..bukak phone pon asyik rosak je..yang kelakar time pergi Selandar tu aku banyak rilek dari tolong diorang..:P//

Time aku balik ke kL Zul tak ada kredit..aku tidur at belakang(kereta)..actually aku demam time balik tu..aku balik awal..happy lah..:)//

-will be continue-
THANKS SUDI BACA ENTRY INI..

0 Penulis Hebad:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...