Dipecat atau sengaja

Assalamualaikum..

CLICK SINI .

Aku adalah salah seorang admin page Untung LAH@facebook..aku couple dengan salah seorang admin page tu..so aku dah putus mungkin dia yang outkan aku..padahal dulu aku yang nak jadi admin..aku dah mintak izin lah..

Aku balik sekolah..maklumlah kerja akaun soalan dah siap..cuma yang belum wat jawapan.. Back to the story..aku online je..nak bukak page Untung LAH try to comment last-2 sebelah tu pic aku..geram je..biasanya kalau komen tu gambar page..:(

Bukti-bukti aku tak jadi admin:

                         
dah tak ada icon Untung LAH..

see someone tulis..
admin lain tulis..
tapi tak tahu siapa admin tu..
icon merah pic fb aku..
biasanya aku komen ada pic Untung LAH..


Kesabaran meningkat-ningkat..tapi aku dah tulis at wall..ni yang rasa nak block je page tu..

entah apa dorang nak komen tak tahu lah..




THANKS SUDI BACA ENTRY INI..

0 Penulis Hebad:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...