Pertandingan Payung Terjun

Assalamualaikum..

apa yang seronok sangat hari ini?mana tak seronok datang-2 je dorang cakap ada pertandingan payung terjun..aku jadi blurr..semalam dah lah aku online memanjang..nak test pon aku sudah tidak tahu..kawan-2 aku hancurkan satu plastik sampah..kami buat test..dah siap pemberat/bebanan liquid pen papermate..macam seronok..memang macam real..chewahh//

time SP(sains pertanian) nak rehat cikgu Masyitah bagi penerangan..katanya
-plastik segi empat sama//bulat
-bebanan 100 gram belon yang diisi air
tu je yang dicakap..kami masuk je kelas laporkan kat kawan-2..time rehat aku tak makan pon..makan..tapi sekejap je..yang diorang pergi wat test..budak kat belakang sebok gunting plastik tu..macam-2 bentuk ada..

dah test..bawak barang-2 ke bawah gelanggang badminton..aku tolong..tolong bantuan tali..--"//menggila la..sampai at situ orang semua dah sedia..aku je terhegeh-2 tolong dorang..tapi ikhlas..aku tengok dorang punye..yang jatuh dulu ada yang k.o ada..haha..

last-2 dah siap semua aku ambik plastik yang Ayu tak nak aku guna..padahal dia yang wat..aku ambik kejap..aku wat bebanan belon..dengan penuh harapan aku naik ke atas..dah tingkat atas sekali..lutut bergetar nak naik atas..hehe..sebelum tu aku ditegur oleh abang form 6..tapi aku meneIYE aja..

dah sampai at atas chuakk tu harus ada..dah la keluasan payung terjun tu kurang..last-2 register comfirm dan terjunkan..bukan aku terjun ea..last-2 aku 3 saat maknanya aku nombor 5 daripada 6..hehe..ok lee tu..pengalaman aku dapat..

balik lambat..ada kelas tambahan Add Maths tadi..lambat balik..

jangan lupa DONATE taw..
THANKS SUDI BACA ENTRY INI..

0 Penulis Hebad:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...