Akhirnya

Assalamualaikum..


Gila Internet..


31 Disember hari ini.wah.ramai update about that.yang aku ni dah tidur dan tak nak tidur.apa-apa entah aku ni.


Akhirnya..apenya akhirnya,akhirnya ni.aku dah wat my own header.tapi freebies orang lain kasi.agak simple tapi apa nak wat aku suka macam ni.esok-esok aku nak wat jenis font jek.


Jenis font sekarang popular.font+header hover ke bawah memang cun gile habis la.ni pon aku copynotty at satu blog.bukan blog korang la.header hover aku selama ini tak menjadilah.


Aku nak ucap tahniah at kumpulan OSBON kerana memenangi Maharaja Lawak Mega.I like it.


Ni header aku terbaru.tengs kepada tuto Hanies kerana kasi pinjam tuto transparent header.aku dah habis masa wat tau.dua tiga kali sebab tak ikut arahan.


simple jekk.kau ade?




Esok tukar kalendar la.nak online ke esok erk?ni mak tak tahu aku online pagi aw.T.T.bubye..




THANKS SUDI BACA ENTRY INI..

0 Penulis Hebad:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...