Welcome 2012

Assalamualaikum..


2012 kini datang.kenapa mereka selalu kaitkan 2012 dengan 'KIAMAT'.sedangkan korang jugak tahu 'bahawa mempercayai sesuatu yang luar batasan itu ken berdosa'.memang la pakar sejarah ada kata bahawa 2012 is KIAMAT for our world.but our as Muslim we cannot believe that.Tuhan marah.sekarang memang la zaman moden.tapi mata ku nampak macam zaman  jahiliah.zaman dimana tidak ada segan silu membikin dosa.


Tapi apa ku boleh buat.senang2 aku kena upload pahala.


Tak pe mereka buat andaian sebegitu.mereka sudah bersedia mati?aptb~


2012 ni aku nak ceria sikit.apenya nak ceria.spm bakal menanti aku tiap masa taw.maklum la tahun depan aja dah nak spm.bagi korang lama lagi tapi bagi aku sekelip mata dengan main2nya tiba2 je spm..dah besar aku ken.


Seribu kesedihan aku apabila aku punye permohonan secara online at KLIK SINI.permohonan aku tak terima langsung.apa  salah aku?pmr aku elok la.
THANKS SUDI BACA ENTRY INI..

0 Penulis Hebad:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...