Saya diTag

Assalamualaikum pembuka bicara..

Buat kali ke dua saya diTag di dlm blog rakan saya..Wah..Impossible..Terkejut apabila dia beritahu saya diTag dalam cbox saya..tak percaya..Sila usha gambar di bawah..Baru semalam saya join contest blog paling comel hari ini sertai diTag2..

Sila klik untuk keterangan lanjut..


 jum mulakan serangan..hahaha..

The rules:

1- you must post this rules in you entry
2- each person must post about themselves in their journal
3- answer the quastions that tagger has set for you in their post
4- create 11 new quastions for the people you have tagger to answer
5- you must choose 11 people to tag and link them in your post
6- go to their page to tell them that you have tagged him/her
7- no tag back allowed
8- no stuff in the tagging section about / you are tagged if you are reading this / you legitimately (aka really with all honestly) have tagged 11 people

About me : 

-Name Wella
-Peminat k pop
-Suke online
-Suka baca novel cinta
-Pantang kalau orang update status 'BLOG'

Questions from Syam:


1- antara Shin Chan dengan Doraemon, mana lagi korang suke ?
2- pernah tak korang Tak tidur 24 jam ? 
3- anda lebih suka makan or memasak ?
4- suke ice-cream perisa apa ?
5- lebih suke berblogging or berfacebooking ?
6- saiz baju korang ?
7- antara makan bersama keluarga dengan mengadap komputer sampai tak ingat dunia , mana korang selalu buat ?
8- mcD dan KFC , mana lagi sedap ?
9- minat Math tak ?
10- mana lagi best ? lappy or notebook(computer comel tu tau bukan buku nota) ?
11- binatang yang paling korang geli ?


My answers is:

1-Shin Chan sebab terlatah comey dia..
2-pernah..sebab temankan akak buat assignment kilang dia..
3-makan bila lapar..memasak bila kene paksa..=.=
4-ice-cream perisa orea yang Mcflurry uh..
5-facebooking n blogking..hehe..
6-saiz M/L aku chubby la..
7makan sorang2 tapi bukan menghadap laptop..sakit mata aku..
8-kfc la..
9-minat la..aku juara beb..hehe..
10-lappy..dah biasa la..
11-lipas..dia lari laju..ups..dengan katak..badan die lendir..-.-


THANKS SUDI BACA ENTRY INI..

0 Penulis Hebad:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...