what real ke?

Assalamualaikum elibadi..

Ni yang tak percaya taw..tapi apa kan daya..kita kena lalui juga..ape ni..Esok pmr result la..bila tangan aku getar button laptop ni aku tak dapat tekan pon..huhu..ape pon tak boleh..

pmr ada yang tak ambik kott..tapi spm tetap kena ambik..huhu..

ingat lagi time masuk dewan peperiksaan..actually aku tak de la getar sangat..lagi pun 1 dewan tu kwn2 kelas aku..kira seportting la jugak..yang paling kalut aku wat sains..sebab aku tengah selsema..time math ade jugak masalah yang menjadikan aku agak fobia..

upsr??itu cite lama..aku sakit..agak2 sebulan jugak aku tak hadir..tak tau la..time tu pulak abang aku spm..so kene tunggu die ambik sekolah..spm mesti ade tuisyen..

pmr??hello..esok ambik resultnya..aku tak tahu nak cakap apa..but berserah segala2nya pada-Nya..qada dan qadar yang kita harus percayai..
THANKS SUDI BACA ENTRY INI..

0 Penulis Hebad:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...