Hadiah Dari Istimewa

Assalamualaikum..


haha..ini hari mungkin last on blog la..sebab saya nak fokus belajar je..kalau ape2 fesbuk je la saya on..haha..lawak ke?

Semalam saya dapat hadiah dari akak saya namanya Rita Widiastuty Binti Atan..Dia kasi something yang memang buat saya terkejut sangat..



Ni la akak saya..


Dia bagi saya KAMUS DEWAN dan DOA-DOA PELAJAR serta dengan kotak yang cute lak tu..Aw Aw..


ada dua la..


ini kotak simpan kamus

Tanda harga tak buang lagi..SILA KLIK UNTUK LIHAT..


Ini bukan hadiah..tapi kakak saya punya la..

Jadi apa lagi..semangat untuk sekolah makin terasa nih..maklumlah PMR dapat keputusan cemerlang..cuti sekolah ni pon follower's agak bertambah..terima kasihnya..dan aku tekad nak follow diaorang balik..sebagai terima kasih..

Sebelum terlupa,saya ada page fb aw..ni page jemputan jadi admin..aplikasi yang ada at page tu ken..dapat duit lebih..so dia cadang nak kasi Rm 1o untuk boss dan saya..admin cuma ada 3 orang je..nanti duit churp2 dapat nak share at dorang la sebab dorang kasi jadi admin..yeay~

:ad org beli baju kat up2u page
ad r wit sikit
nak tp rm 10
sorang
je
nak kdit or
transfer ke bank?
faham x?:

Saya mintak duit je..transfer bank bored pulak nak ambik..dah lah..sampai sini sahaja..nanti ada masa buat lagi entry ok..salam sayang untuk ada semua.. 

THANKS SUDI BACA ENTRY INI..

0 Penulis Hebad:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...