Android lh sangat

assamualaikum semua..

anda semua apa khabar??majoriti kalian pasti pengguna ANDROID atau lebih dikenali sebagai smartphone ken..budak2 pon pakai hp PURE ANDROID tau..budak tu mesti lah umur die bawah aku..

tidak dinafikan 7 daripada 10 budak ade hp smartphone ni..3 darinya adalah kakak budak,mak budak,ayah budak *cehh,wella buat lawak..gelak sikit -_-!*

smartphone ni macam2 kategori act, tab,hp touch,hp keyboard,dll act aku tak mahir sangat pasal ni k..

jika kalian pengguna CLONE ANDROID anda pasti akan:
-mengeluh
-bosan
-anti hp tu

rasanya tu jelah..yg lain tu pendapat masing2 k..

hp CLONE ANDROID act bagi aku mmg boring,xley download GAMES,VIBER,WHATSAPP,LINE,APPS lain2..tu lah kekurangannya act..tp bagi aku senang je..apps yg ade ni je gune..dapat kurangkan beban memori aku yang sebelum ni memang sangat berat..apps CLONE ANDROID yang ade dlm hp aku adalah:
-adobe reader
-blogger
-facebook
-flash light
-instagram
-line brush
-mp3 converter
-opera mini
-pixlr express
-mp3 cutter Ringtones
-word search

hanya 11 ni je ade..perghh..macam mane lah aku boleh hidup..aku hidup hanya perlukan family aku dan rezeki..hp tu belakang cerita taww..

okay2 gile rajin aku taip..aku ngantuk dah ni..nyte..


THANKS SUDI BACA ENTRY INI..

0 Penulis Hebad:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...