Sekolah Lagi

Assalamualaikum..

bunyinya macam mengeluh je ken..that me..tapi tu lah..tak tahu kenapa aku dah taip blog ni aku rasa amat benci dekat SABRAZAK,i don't know why..aku tak suke die sebab die kate aku bodoh dalam pelajaran even what aku lagi bodoh mempercayai engkau yang lebih bodoh dan sewaktu dengannya..

sekarang even aku ade kenalan wechat aku akan lebih memilih act daripada mengetahui isi hati orang tu..sampai aku tak nak layan sebab aku terasa hina dengan anasir luar..

bukannya pakwe jauh korang tu curang tapi yg jauh tu lebih berisiko..masa kite mesej die,kite xtahu die buat yg sebenar-benar2nya..kadang2 aku lebih untuk bersendirian daripada tengok kawan2 couple dengan cara dorang..Insya Allah Allah telah menetapkan jodoh kite..tulang rusuk kiri ni adalah rinduan kite selama ini.. :)


THANKS SUDI BACA ENTRY INI..

0 Penulis Hebad:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...