NO THANKS DAYS

Assalamualaikum semua..

And again buat kali ke dua aku buat entry..terima kasih kerana jejak langkah kalian untuk melihat entry aku..

Untuk pengetahuan kalian aku benci kalau aku berbuat sesuatu untuk orang lain tapi orang itu tidak kata terima kasih kepada aku..

Hari ni seriusly aku memang hari sakit hati dari pagi rasanya NO THANKS..pinjam kalkulator,bagi kerrtas dah macam minah balaci tolong korang..tapi semua ni kena buat dengan IKHLAS..sangat ikhlas tapi aku jenis mengukit..benda baik pon aku ungkit taw..

dah lah pakai baju besar sangat..tudung pon tak cantik..aku sedar aku tak cantik hanya ini yang dapat Allah beri pada aku,suatu hari nanti InsyaAllah Allah memberi syafaat untuk aku..

S A B A R je lah!!!


THANKS SUDI BACA ENTRY INI..

0 Penulis Hebad:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...